Výsledky ankety mezi žáky - Co říkáš na naši novou školu?

21.11.2013 13:56

Děti napsaly:

  • nejvíce se mi líbí přestávky

  • celkově je škola zvenku moc hezká, ale uvnitř je nádherná

  • zaujala mě nová barva, připomíná jaro

  • líbí se mi pruhy na tělocvičně

  • v tělocvičně se mi líbí světla

  • ve škole máme úžasné dataprojektory

  • líbí se mi paní učitelky

  • líbí se mi nová tělocvična, protože tam můžu chodit v zimě v kraťasech a nezmrznu

  • líbí se mi, jak je škola namalovaná

  • škola je jako nová

  • líbí se mi kamínky okolo školy

  • škola je nabarvená mými oblíbenými barvami

  • líbí se mi „naše třída zvenku“

  • omítka je veselá, je nejkrásnější na škole

  • líp se mi v nové škole učí

  • líbí se mi, jak je celá zelená, protože já mám zelenou rád

  • konečně skvělá škola!


 

kolektiv učitelek základní školy

—————

Zpět