Přišla k nám zima...

23.01.2019 12:43

Já a sněhulák

Tereza Dobešová, 5. třída

 

Co nás v zimě nejvíc láká?

Postavit si sněhuláka!

Pokud bude velká zima,

bude mu u nás určitě prima.

Když z mraků voda poteče,

to nám radši uteče.

Když zasvítí sluníčko,

zmenší se nám maličko.

Já však budu vždycky ráda,

že mám nového kamaráda!

 

Zima

Patricie Pientaková, 5. třída

 

My když máme zimu,

nesnášíme rýmu!

Moje rýma spát mi nedá,

maminka kapesník hledá.

 

Tatínek nás venku nahání

při našem zimním koulování.

Po sněhu se klouzáme,

domů ale nespěcháme,

zimu přece jenom rádi máme.

 

Venku je nám zkrátka prima,

i když je nám velká zima!

 

Zima čaruje

Kristýna Procházková, 5. třída

 

Zima zase čaruje,

bílé vločky maluje.

Namaluje bílé vločky,

půjdou tiše jako kočky.

 

Vločka padá z nebe,

když ji chytíš, tak tě zebe.

Na dlaních je chviličku,

hned se změní v kapičku.

 

Zimní radovánky

Amálie Nováková, 5. třída

 

Zimu přece rádi máme,

proto takhle pospícháme.

Sáňkujeme, bobujeme,

společně se radujeme.

 

Domů nikdo nespěcháme,

koulování rádi máme,

Po venku si běháme,

na sváču se vrháme.

 

I když je nám velká zima,

venku je nám vždycky prima.

Nosy máme červené,

domů brzy půjdeme.

 

 

Zima je tu!

Natálie Švédová, 5. třída

 

Zima je, zima je,

každý se raduje.

Pepík už si chystá sáňky,

Táňa kreslí zimní malovánky.

 

Někdy je nám velká zima,

ohrozí nás třeba rýma.

Není to však ničí vina,

na sněhu je velká psina!

 

 

—————

Zpět