Slohové práce žáků 4. třídy na téma - "Jaké budou mé jarní prázdniny"

19.01.2016 06:28

 

Jaké budou mé jarní prázdniny

 

Jarní prázdniny jsou prvními prázdninami v roce 2016. Vlastně ani nevím, proč se jmenují jarní prázdniny, když jsou v zimě. Ale to nevadí, to úplně nejdůležitější je, že vůbec jsou. Tyto prázdniny trvají jen jeden týden, ale přesto se na ně velice těším.

Pokud by probíhaly podle mého přání, jela bych na koňský tábor. Chtěla bych si koně pořádně prohlédnout, starat se o ně a celý týden s nimi žít. Hlavně bych se ale chtěla naučit na nich jezdit. Musí to být super pocit. Toto mé přání se asi nesplní, ale to nevadí, nebudu z toho smutná.

Jako každý rok strávím tyto prázdniny asi u babičky, bude tam také má vlastnice. Spolu si odpočineme a hlavně se pořádně vyblbneme. Pak také určitý čas chci být se svou rodinou, kterou mám velice ráda.

Do prázdnin sice zbývá ještě několik týdnů, ale už teď vím, že si je pořádně užiji.

 

 

Emma Kalábová

 

 

 

Mé hokejové jarní prázdniny

 

Brzy tu budou jarní prázdniny. Přemýšlel jsem, jak bych je trávil, pokud bych si mohl prázdniny celé sám naplánovat.

Mám moc rád hokej, a proto bych rád jel do Ameriky podívat se na nejvyšší hokejovou ligu světa NHL. Chtěl bych vidět mého nejoblíbenějšího brankáře, který se jmenuje Carey Price. Má číslo 31 a určitě by to stálo za to. Možná, že bych se od něj něco naučil a možná by mi věnoval autogram. Kromě hokeje bych navštívil také Sochu svobody a některé obrovské mrakodrapy. Jezdí tam také spousta krásných aut. Například Ferrari, Bugatti, Veiron, Lombarginy a tak dále. Snad by byl čas i na prohlídku velkých zaoceánských lodí nebo stíhaček. Bylo by to bezva.

Moje přání je zatím jen nesplněný sen, ale možná někdy v budoucnu se mi cesta do Ameriky podaří uskutečnit.

 

Dominik Frgál

 

 

 

 

Mé neskutečné prázdniny

 

Blíží se nám jarní jednotýdenní prázdniny. Prázdniny mám ráda, odpočineme si od učení a úkolů. Ale na druhé straně se prázdniny dají také využít k tomu, abychom se něco nového dozvěděli.

Já bych chtěla například navštívit naši věznici a podívat se, jak to tam funguje. Jak vězňové bydlí, co jedí a jak tráví volný čas. Možná bych si to mohla vyzkoušet i nanečisto jako vězeň. Jistě by to byla zajímavá zkušenost. Ale je mi jasné, že toto přání se mi nesplní, dostat se na podívanou do vězení asi není jednoduché.

Pak tedy přichází na řadu plán B. Budu s bráchou běhat do Bořičí a pak také pojedeme někam na hory lyžovat. Letos se obzvlášť těším, protože mám nové přezkáče a ještě jsem je nevyzkoušela.

V každém případě se na jarní prázdniny moc těším a určitě si je skvěle užiji. JUPÍ!!!

 

Aneta Cupáková

—————

Zpět